Dag 16

12 mei 2016

Nadat ik gisteravond nog gezellig bezoek kreeg van Carolien en Ingrid en een redelijke nachtrust begonnen we vanmorgen om 11 uur met fietsen, ik had voor mij doen redelijk veel lucht dus ben de grens maar eens gaan opzoeken. Ik heb een kwartier op 15 watt gefietst en dacht doe nog 5 minuten op 20 watt. Maar het ging lekker dus de 5 minuten werden er ook 15 dus totaal 30 minuten gefietst. Ik zat ook echt wel iets over de grens. Na het eten wel 1 1/2 uur de tijd om te rusten voor we aan de wandel gingen.

Het weer was goed, zelfs warm in de zon en daar gingen we met de groep. Het eerste stuk wandelen ging wat moeizaam, denk dat fietsen nog in de benen zat dus maar eerder weer gestopt en na 5 minuten nog eens een stuk geprobeerd. En bij de finish ook nog een stuk gelopen zodat ik totaal ongeveer 80 tot 100 meter gelopen.

Morgenmiddag gaan we weer fietsen en wil dan het zelfde halen als vandaag en daar gaan we voor.

De volgende blog is komende dinsdag omdat het pinksterweekend er tussen zit.

Ik hoop dat iedereen een goed weekend heeft.

1. Theo:
    12 mei 2016
    Fijne Pinksterdagen Rene, zo te lezen ga je langzaam vooruit dat is fijn om te lezen.
    groetjes Evelien en Theo.
  2. Monique Nijhuis:
    14 mei 2016
    Fijn René dat het toch de goede kant op gaat, kun je de energie weer opbouwen. Wens jou ook een mooi pinksterweekend!