Dag 17

17 mei 2016

Na een gezellig weekend zou vandaag de kracht en modifast module beginnen. Ik zeg ook zou want het ging helemaal mis. Gisteravond al gevraagd hoe het met mijn insuline zou gaan omdat ik dus hoge insuline toevoer heb. Dat zou vanmorgen geregeld worden. Dus ik begon netjes met de modifast vanmorgen en toen ik weer vroeg naar de insulinegebruik kreeg ik weer te horen dat dat geregeld zou worden maar ondertussen zakte mijn suiker en belande ik in een behoorlijke hypo die zo snel wegzakte dat ik zelf de pomp maar losgekoppeld heb en kreeg van de verpleging druivensuiker en moest meteen weer eten. Gelukkig trok het na verloop van tijd wel bij maar het leed was al geleden. Dit doet veel met je lichaam en kost veel kracht. Je hebt het gevoel dat je een maraton gelopen hebt. Het heeft ook de hele dag geduurd voor ik weer een beetje van de vermoeidheid af was.

Vanmiddag kwam de diabetesverpleegkundige om een nieuw schema dus morgen gaan we het opnieuw opstarten en gaan we ook echt starten met het betere conditie werk. Lopen en fietsen staan zowiezo op het programma de rest weet ik zo niet.

1. Marion:
    17 mei 2016
    Als ik je verhaal lees, Ren, kan ik niet anders dan boos worden!
    Wordt/is jouw dossier met voorgeschiedenis wel bekeken?
    Wat een verspilling van geld, tijd en energie.!
    Ik hoop voor je dat het morgen beter gaat. Sterkte.
  2. Monique Nijhuis:
    18 mei 2016
    Tjonge jonge. ... dat moet toch goed nagekeken worden, inlezen of het wel kan! Hoop dat je boven water bent nu en niet meer zo moe. Jij hebt een rugzakje waar ze goed op moeten letten. Sterkte Rene de komende dagen x