Dag 14

10 mei 2016

Vandaag een dag met uitslagen. Na vanmorgen eerst nog bloed geprikt te hebben en mijn (dopingplasje) had ingeleverd had ik vanmiddag een gesprek met de longarts voor uitslagen. Wat er uit kwam is dat ik in verhouding kleine longen heb en een smalle luchtweg wat er voor zorgt dat ik snel benauwd ben. Ook dat ik te zwaar ben ( maar dat wist ik al lang) en nog wat zaken die niet nieuw waren voor me. Ook heb ik aan gegeven dat mijn suikerhuishouding niet goed is op dit moment en dat ik te weinig kon doen op dit moment. En we hebben een aantal afspraken gemaakt, waaronder dat ik vanaf morgen aan de Modifast ga om af te vallenen ik ga van rehabilitatie naar de kracht modus. Dat houd in dat ik op maandag woensdag en vrijdag een zwaar programma heb met zwemmen, cardio, circuit training en lopen en op de rustdagen dinsdag en donderdag voor menzelf voornamelijk hetnlopen ga trainen op de afdeling aan de loopbaar. Een zwaar programma voor 3 weken maar ik ga er voor.

Na het gesprek had ik een half uurtje om dit door te laten dringen want toen begon de fysio weer en dis weer fietsen op 20 wat een kwartier lang en daarna nog wat oefeningen met gewichten.

Vanavond samen met zijn alle hier naar het songfestival kijken en genieten van wat er op tafel komt want ja morgen wordt alles andders. Fijne avond