Dag 13

9 mei 2016

U zult wel denken waar blijven de verhalen maar de laatste dagen gebeurde er niet zoveel en om nu iedere keer alleen maar te schrijven dat het zwaar is, is ook niet leuk dus heb dat maar even weggelaten. Afgelopen weekend heerlijk genoten van het mooie weer en ben er heerlijk met de scooter op uit geweest en lekker een beetje bijgekleurd.

Dus vanmorgen weer vol frisse moed begonnen met eerst thema bijeenkomst  en daarna de fysio waar we lekker tekeer gingen op de fiets. Zit nu 10 minuten op 15 wat dus langzaam omhoog. Daarna nog wat oefeningen gedaan en het uur was weer voorbij. Na de lunch een gesprek met maatschappelijk werk en dat is wel lekker even stoomafblazen en toen kwam mijn moment het wekelijkse gesprek met de huisarts. We hebben het over de medicijnen gehad e een medicijn is meteen gestopt, verder gaan we kijken naar de diverse bloeddrukmedicijnen want daar schijn ik er 4 van te hebben maar eerst deze week intensief bloeddruk metingen om te kijken of ik inderdaad zonder kan. Verder heb ik het over het programma gehad en dat ik het te licht vind, ze willen dat ik conditie op bouw en dat lukt mijns inziens niet door een uurtje fysio per dag en ze gaat dit morgenochtend in de roepsoverleg meenemen. Verder waren er nog wat interne punten van belang dus ze had de wind aardig over zich heen gekregen ( wel netjes gebleven hoor)

Morgen middag overleg met de groete baas hier dr. Wempe en krijg dan ook de uitslag van de testen.  Wat dat is en wordt weet ik nog niet maar dat leest u morgen wel weer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marion:
    9 mei 2016
    Hai René,
    Ik hoop dat ze iets doen met jouw opmerkingen. Er lijkt in ieder geval wel iets in werking gezet te worden.
    Sterkte morgen met het gesprek en de uitslagen!
  2. Monique Nijhuis:
    10 mei 2016
    Hoi. Hoop dat ze naar je geluisterd hebben, en dat er ook wat mee gedaan wordt. Succes morgen bij de arts mbt alle uitslagen. Groetjes Mo