Dag 5

22 april 2016

Nadat ik gisteren verhuisd ben naar een andere kamer, is de rust in mij een beetje wedergekeerd. Vannacht ook goed geslapen e dat doet een ens goed en star je de dag al anders.

De laatste van 5 testdagen, op zicht niet veel te doen vandaag maar moest er wel vroeger voor op staan om na het ontbijt als eerste naar de diëtiste te gaan om mijn gewicht en omvang te bespreken.  Nu valt het allemaal wel mee en hoef ook niet op dieet. We houden het wel in de gaten.

tegen half 12 kwamen de mensen van de Welzorg ivm een aanpassing van de rolstoel en ik hoop dat het doorgaat want dat zou mij veel energie schelen.

Vanmiddag had ik op het laast ( toen al veel patiënten met weekendverkeer waren) nog een krachttest en een looptest. Volgens mij ging de krachttest niet zo goed en de looptest net zo al van de week niet verder dan 20 meter. Ik was ook helemaal uitgewoond ook omdat het een zware week was. Het is stil in het gebouw weinig mensen aanwezig.  Ik ga zo nog even tv. Kijken en dan plat en morgen en krachten sparen voor morgen. De volgende blog zal pas maandag zijn omdat er in het weekend niks gebeurd hier. Fijne weekend. Allemaal en tot maandag.

1. Carolien:
    22 april 2016
    Lieve schat, ik was zo opgelucht toen ik je zag vanavond, je zag er zo goed uit, was je aan te zien dat je van een loden last verlost was, en...dat je goed geslapen had, nu gaan we stappen vooruit maken, ik voel het! Je bent een topper!!
  2. Monique Braakhuis:
    22 april 2016
    Héél véél succes de komende tijd, ga je volgen via je blog.
    Grtz Monique
  3. Monique Nijhuis:
    22 april 2016
    Fijn René dat je een goede nacht hebt gehad, rustig weekend en ga ervoor !
    Groetjes van ons twee.
  4. John: