Dag 4

21 april 2016

Nadat mijn buurman mijn energie vannacht bleef bezighouden en ik dus niet kon slapen heb ik vannacht rond de klok van 4 uur maar extra oxicondon ingenomen en heb daarna nog even kunnen slapen tot hij om 6.15 uur alweer begon met steunen en kreunen. Hij kan wel zelf naar het toilet lopen met de rollator maar als de verpleging hem 2 uur later vraagt hoe hij bij de wastafel kan komen kan die niks meer en brengen ze hem met een rolstoel erheen. Zo gaat het maar door. Ik zit er zo'n beetje doorheen en gelukkig hè ik een rustige dag dus zodra ik ontbeten en gedouched heb ga ik naar de huiskamer. Ik wil niet meer bij die man in de buurt zijn, hij zuigt me leeg en ik ben hier om beter te worden en niet om achteruit te gaan.

Vanmiddag een gesprek gehad met de bewegingsagoog en omdat ze me kende van de vorige keren vroeg ze direct wat me  dwars zat en dat kon ik haar vertellen. Ze zei ook dat als er niks aan gedaan werd, ik het maandag bij de arts aan moest geven.

toen ik terugkwam op de afdeling zag ik de verpleegster lopen en die heb ik meteen weer aangesproken maar die zei dat er geen andere beschikbare plaatsen was. Heb toen gezegd dat ik het niet langer volhield en als er niks veranderde ik vrijdag naar huis ging en niet meer terug kwam, ik ben hier niet om achteruit te gaan. na veel vijven en zessen ben ik nu verhuisd naar kamer 37 mijn "oude kamer"  nu nog lekker rustig maar volgende week komen daar nieuwe mensen bij. Kan alleen maar gezellig worden. Vanaf het moment dat ik op de andere kamer weg ben hoor ik van meerdere  hier dat mijn ogen en houding veranderd zijn, ik voel me  nu ook niet meer opgekropt en kan me  ontspannen. Het uitzicht s hier weer mooi  alles komt langzaam in bloei en ook in het hertenkamp staan de geiten e.d. Op het punt om jongen te baren.

Vanmiddag nog even lekker buiten gezeten en nu even achter de iPad. Hoop dat ik vannacht meer uren kan slapen dan de afgelopen dagen bij elkaar maar dat zal nu geen probleem zijn.

Morgenmiddag heb ik nog een looptest  en dan is de  test week achter de rug, heb maandag een gesprek met de arts maar heb al een indeling voor de komende week en ik kan al lekker aan de bak.

1. Ineke Niemeijer-Hagemeijer:
    21 april 2016
    Mooi geschreven René en goed dat je je je gal gespuid hebt!
    Ik hoop dat je aankomende nacht beter zult slapen!
  2. Monique Nijhuis:
    21 april 2016
    Hoop dat het beter gaat komende nacht en nachten. .... veel succes morgen met de looptest.
  3. Marion:
    21 april 2016
    Hallo René, nadat we net geappt hadden kwam ik op je blog terecht.Heel fijn dat je ons zo op de hoogte kunt houden. Ik wens je veel kracht en sterkte toe en nu vooral een goede nachtrust zodat je een beetje kunt bijtanken. Groeten Marion