Dag 3

20 april 2016

De nacht was weer een drama, mijn buurman blijft maar mijn energie opvreten, heb tot na 3 uur vannacht op de gang gezeten om maar niet in zijn energiebeleid te zitten. Gek wordt ik er van en heb straks een gesprek met de verpleegkundige.  Nu verder met de dag van vandaag. Vanmorgen na een paar uurtjes slaap moe wakker geworden en dan moet de zware dag nog beginnen. Als eerste een gesprek met Evv ivm adl en van 10 tot 11.30 vragenlijsten invullen over hoe je je voelt en zo dus meer een soort psychologische test, dit is vooral vermoeiend omdat je veel moet lezen. Al bij al bijna 300 vragen. Na het eten had ik nog even tijd om te rusten maar helaas liet mijn buurman dit niet toe. Ga er verder niet op in maar baalde als een stekker. Om half 3 ( een half uur eerder) naar beneden gegaan en lekker een kopje koffie gedronken voor ik de zware fietstesten in ging. Eerst weer longblazen om te kijken hoe het vandaag ging( slechter al als gisteren, gek hè) en toen naar de fietstest. Die. Was. Erg zwaaien kon hem ook niet volbrengen. De arts heeft hem eerder gestopt omdat ik te benauwd was. Maar aan de andere kant weten ze nu wel hoe het er voor staat. Vanavond maar proberen te ontspannen en kijken of ik wel kan slapen. Morgen een rustige dag met van 14 tot 15.00 uur bewegingsagoog. Misschien ff buiten een frisse neus halen.

1. Monique Nijhuis:
    20 april 2016
    Hoi Rene.
    Fijn om te kunnen meelezen wat je zoal in Haren meemaakt qua revalidatie en testen.
    Ik zal het met belangstelling volgen scheelt een hoop uitleg van jou kant. Wens je heel veel succes toe en vooral kracht en hoop dat het je energie niveau zal gaan verbeteren.
    Liefs uit Oldenzaal Xx Monique