Dag 2

19 april 2016

S’morgens al vroeg wakker, mijn buurman was al druk bezig met hijgen en puffen. Ben nog blijven liggen tot 7.30 en toen kwamen ze me helpen met de adl (algemene dagelijkse lichaamsverzorging) En daarna eten en om 9.45 de eerste zware test, een zeer uitgebreide longtest die tot 11.00 uur duurde en veel van me gevergd heeft. Na de lunch gesprek met de fysio en de eerste looptest de piepjes-test. Hierbij staan er op 10 meter van elkaar een pylon waar je om heen moet lopen. Je loopt op het eerste piepje naar de pylon aan de overkant en daar wacht je op het volgende piepje voor je weer mag lopen maar ik was 5 passen onderweg toen het 2e piepje al ging, dus ik mocht doorlopen zover ik kon zonder op de piepjes te letten. Ik heb uiteindelijk 20 meter gelopen en toen was het gebeurd voor mij. Ik heb eerst een tijdje bij moeten komen en daarna een etage lager waar ik een gesprek had met de psycholoog.  Hierna  weer naar de kamer waar ik nog een vragenlijst moest invullen. Ondertussen was Carolien gekomen en hebben we samen beneden gegeten en nog met wat medepatienten gekletst onder het genot van een kopje espresso en nu nog ff typen in de huiskamer omdat ik een medepatient heb op de kamer waar ik niet zo blij mee ben om het zo maar te zeggen. Straks proberen te slapen en morgen weer 3 ware testen dus heb mijn rust wel nodig.